19 Mart 2012 Pazartesi

Hürrem Taçları Modası ...

dizi sektörünün modaya verdiği yön tartışmasız. hayatımıza ''styling'' diye bir kelimeyi soktular.görsel bir iş yapılıyorsa hitap ettiği , ulaşmayı hedeflediği kitleye yönelik seçilmiş detaylarla süslediler sahneleri.konumuz taçları...


Muhteşem Yüzyılı nefessiz takip edenler var... çok eleştirenler ,hiç beğenmeyenler vs.Hürremi oradan öğrenmeyeceğiz elbette ama zihinde o dönemi canlandırabilmek adına ama doğru ama yanlış bir imge yarattılar. Emeği geçen herkese teşekkür etmek lazım çünkü görünenin arkasında daha büyük ve görünmeyen kocaman bir emek var.

siz de rastladınız mı bilemiyorum ama Facebookta gezinirken bir kaç Hürrem&Mahidevran taçlarına rastladım.
bunlardan biri aynı zamanda etsy üzerinden de satış yapan ZWİSTED... facebook sayfaları için tık tık....



bir diğeride yine facebookta rastladığım Hürrem Sultan Taçları ...

benim beğendiğim model bu incili olan.




bindallı ya da kaftan gibi agır tarzda birşey giymeyi şimdilik düşünmüyorum kına gecem için ama otantik bir havası olması bakımından bu tarz bir taç kullanabilirim .hem bu taçları nasıl olsa şimdilik günlük hayatta kullanamayacağımız için fırsat bu fırsat der kullanabilirim. :)

bir diğer bulduğum sitede burada...  saç tarakları  ve çeşitleri var...

bu arada dizilerde modayı ilk yaratan isimlerden biri Bihter Ziyagildir .. :) malum kolyesi, geceliği  vs.... çıkmıştı bir dönem.Bihter demişken Hürrem taçlarına bakarken Bihter karakterine daha Fransızvari bir havada yine saç bandı şeklinde taşlı bir taç kullanıldığını gördüm daha modernize bir halde bu şekilde de kullanılabilir.


kına geceleri başta olmak üzere düğünlerde görür müyüz bu taçları? yoksa çoktan modası başladı herkes kullandı ben geç mi kaldım... :) kaldıysam da sorun değil .
ne demişler ; moda insanın aklına esenidir ;) belkide dememişlerdir ama dedim ya sorun değil...
                                                                                                                              

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...