5 Mayıs 2011 Perşembe

tavanda ayna


bu aralar birkaç dizide rastladım sanırım tavanda ayna durumuna.bizim neslin gizli fantazesi midir nedir bilmem ama hepimizin içinde tavanda ayna yatıyordur belki biraz. belki o yüzden bu kadar dikkatimi çekti...
hani dekorasyon dergilerini okuyanların aşina olduğu klişe bir şey vardır . Işığı doğru kullanmanız önemli olduğu kadar mekana ayna ile ferahlık katabilirsiniz ya da derinlik tam tabir nedir bilemiyorum.

ayna tavanların yakıştığı örnekler var tabi yok değil.ama bazen de çok karışık gösterebiliyor bunu farkettim. daha ferah daha açık tonların kullanıldığı evlerde güzel ama detayın çok olduğu renklerin birbirine karıştığı evlerde yorucu olmuş bir de sadece modern dekorasyonlarda değil klasik bir dekorasyonda dahi doğru kullanıldığında güzel bir etkisi olabiliyormuş internetten araştırmalarımdan çıkan sonucum budur.

bulduğum bir kaç örneği paylaşıyım istedim.

mesela bu fotoğrafta çok karışık geldi sarı-siyah bazen dekorasyonda farklı ve güzel durabiliyor ama burda belki fotoğrafın açısından belki detay çokluğundan bana boğucu geldi.

burda klasik bir banyo ama ayna hoş bir ambiyans oluşturmuş.
burda da ışığın yoğun olması ve karışıkta olsa aydınlık tonların bulunması ve aynayı eve uygun şekilde beyaz kutucuklara bölmelerini beğendim.

bu masada keyifle sohbet edebilirim. :)

yazıda belirtmişim burda da paylaşmadan geçmiş olmayayım bir yatak odası örneği.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...