28 Aralık 2011 Çarşamba

ho ho ho!!!

Noel Baba'nın bacadan girmesiyle düzgün bir adam olmadığı anlamının çıkarıldığı şu günlerde Noel Babasız bir yazı yazmam imkansızdı. ama asıl konumuz bu değil tabi ki.birbirinden farklı yeniyıl ürünlerini bulabileceğiniz 3. adresimizden bahsetmek için yazıyorum bu yazıyı.Her yıl Noel zamanı tamamıyle noel konseptine dönen annemin mağazası Moda Yapay Çiçek. reklam olarak algılanabilir ama önemi yok.

İstanbul'un her noktasında ayrı ayrı gezen nerde ne var geri kalmamaya çalışan ben özellikle yılın bu dönemlerinde ithal ve orjinal ürünler bulmak adına neresi var diye sorsanız direk adresi veririm.Moda Caddesi No:54/A . Kadıkoy. hatta isteyene telefonu bile yazarım- 02163450119

At sevdamın nereden geldiği bilinmez ama at figürlü objeleri ayrı seviyorum belki de bu yüzden ilk fotoğrafları bunlar olarak seçtim.Noel Babalısı çok güzel ama ayıcıklı olanı daha otantik geldi bana.favorim!




                   noel kurabiyelerinizi bu sekilde porselen fiyonk kabartmalı servislerde saklamak güzel olabilir.



             country tarzı döşenmiş bir çiftlik evi hayal ediyorum. ekoseleri, doğal materyalleri olabildiğine             kullanabileceğiniz ,şömine dekorasyonunu ışıl ışıl süslediğiniz bir eviniz olsa? bence güzel olabilir.ekose desenli melekler ise dekoratif olarak kullanılabilir.




       son olarak ise genel bir vitrin görünümü paylaşayım .gerisi için sizleri mağazaya bekliyoruz diyeyim...


                      son olarak ise herkesin leyleği havada görüp bol gezeceği, üzüntü ve sıkıntıların kendilerinden uzak olacağı, bolluk ve bereketin her yanını saracağı pozitif bir yıl olmasını diliyorum.dileklerimi şimdiden evrene yollayayım malum son günler yoğunluktan ötürü aksamalar yaşanmadan yerine ulaşsın.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...